paviftmedallanbrallan.blogg.se

En ganska onödigt och förmodligen ganska seg blogg om min resa till Nya Zeeland. Välkommen!

HEJ IGEN!

Kategori: Allmänt

 
 
Nu kära bloggen var det länge sedan! Ojojoj! Idag (fredagen den 7e) tar jag färjan (på bild ovan) över till sydön och sedan buss till en stad som heter Nelson. 2 nätter där sedan vidare till det vackra naturområdet Abel Tasman. Det lovas bilder, fler inlägg och förhoppningsvis sol och glada miner! 
 
Jag har massor av inlägg på G som jag varit för lat för att göra klart och lägga upp men nu blir det andra bullar. En slow start idag och så får vi se vad som kommer dagen efter det CLIFFHANGER! 
 
 
I övrigt kan jag tillägga att det känns konstigt, läskigt, lite vemodigt,SPÄNNANDE, nervöst, skönt och roligt att lägga Wellington bakom mig. Blandat med andra ord. Efter nästan tre månader här med vänner och världens kanske bästa stad så är det dags att säga hej då (som på Teletubbies) och gå vidare.
 
(bild på stadsdelen Miramar (till vänster) och Kilbirnie (höger) och i mitten av the bay kan ni se flygplatsen!)
 
Kram på er alla, jag hoppas att ni har det jättebra! :D
 
 

Kommentarer

  • MammaMu säger:

    Förstår att du kommer att sakna Wellington…ser ut att vara jätte fint…och soligt. Här har det börjat regna. Suck! Men det FREDAG:)

    Svar: Har all snö försvunnit igen? :o härligt med helg :D
    paviftmedallanbrallan.blogg.se

    2014-02-07 | 18:05:38

Kommentera inlägget här: