paviftmedallanbrallan.blogg.se

En ganska onödigt och förmodligen ganska seg blogg om min resa till Nya Zeeland. Välkommen!

Hej då för ett tag!

Kategori: Allmänt

Hallå, ni måste ju kommentera mitt awesome Wellington-inlägg!! 
 
Kan kort lägga till att jag gick lös på stan idag och hittade bokaffärer. Inte bra. 300kr på böcker är ett dåligt initiativ om man är fattig ryggsäcksbärare. Men de verkade så bra!! Jag har fått tillbaka min bokpassion verkar det som. Jag och Siobhan har långa samtal om böcker och filmer och vi planerar att öppna vår egna bokaffär. Den kommer bli episk.
 
Imorgon åker jag och jag vet inte ifall det finns internet eller inte. Ifall det inte finns så är jag tillbaka i Wellington den 27e november och då har jag internet igen och går att kontakta (kommer nog ha telefonmottagning där ute så det går alltid bra att ringa eller sms på +64221544977). 
 
Hoppas ni alla har det bra, att Blondinbella fått sin bebis när jag kommer tillbaka så jag får veta namnet (helt patetiskt av mig, jag vet.), att alla kommenterat Wellington-inlägget, och att jag tar mig samman och skrivet om världens bästa Tongariro. <3

Kommentarer

  • MammaMu säger:

    Blondinbella???? Vad har hon överhuvudtaget med någonting att göra?????Alice.....!!!!!!
    Ser fram emot den 27 Nov så vi får hör hur det varit..Puss och Kram

    Svar: Hahahaha jag hamnade på hennes blogg och blev lite nyfiken härom dagen !puss!
    paviftmedallanbrallan.blogg.se

    2013-11-18 | 09:06:05
  • Pal säger:

    Bajiiii!

    Förbud att köpa fler böcker om du inte vill ha en rygg som Gollums.

    Väntar spänt på att höra hur det var :D

    <3

    Svar: Jag följde din lista till punkt och pricka innan bergsklättring, tack =D
    Sant. Vill inte ha hans rygg =( jag gillar min egen.

    <3
    paviftmedallanbrallan.blogg.se

    2013-11-18 | 13:56:07
  • Elsie säger:

    waddup cool stuff, Blondinbellas bebis heter Gillis :s och det är en kille? låter som ett tjejnamn som är på låtsas och typ är namnet på ett kuddmärke egentligen men anyface har sett hans fötter och de var ju söta
    pözz

    the boss

    Svar: tanker pa en groda nar jag hor det namnet... typ gills pa engelska...... <3
    paviftmedallanbrallan.blogg.se

    2013-11-19 | 20:49:32

Kommentera inlägget här: